پست الکترونيک : food@gau.ac.ir
شرح وظايف و فعاليتها:
مسئول اداره تغذيه: 1- نظارت بر انجام صحيح کليه امور وابسته به اداره تغذيه 2- پيگيري مسائل و مشکلات اداره تغذيه 3- درخواست و تهيه وسايل مورد نياز از طريق واحد مالی 4- نظارت مستقيم بر عملکرد شرکت پيمانکار خرید مواد اولیه و طبخ و توزيع غذا 5- اعلام گزارش در صورت تخلف و قصور در انجام امور محوله توسط پيمانکار 6- تائيد صورت وضعيت ماهانه شرکت پيمانکار
مسئول حفظ اموال و انبار: 1- تحويل کليه مواد اوليه موجود در انبارها و سردخانه ها 2- نظارت بر امر خريد مواد غذايي مصرفي از نظر کيفيت و کميت بر عملکرد پیمانکار
کارشناس اتوماسیون تغذیه :
1- صدور کارت تغذيه براي دانشجويان جديد الورود و صدور کارتهاي المثني براي دانشجوياني که کارت دانشجویی آنها مفقود شده است . 2- اعلام آمار رزرو غذاي دانشجويان بصورت روزانه 3- شارژ کارت تغذيه دانشجويان 4- پيگيري جهت برطرف نمودن نواقص احتمالي دستگاه اتوماسيون